Tjäna pengar på att vårda dina kunder – CRM

september 5, 2008 09:35 by Pörcy
Det är ingen snilleteori utan vanligt sunt förnuft; ta hand om dina nuvarande kunder och se till att de är nöjda - då stannar dem kvar hos dig. Det är lättare/billigare att behålla nuvarande kunder än att skaffa nya. CRM är konsten i kundvård; att ta hand om de kunder du har idag och se till att de förblir (nöjda) kunder.

CRM handlar även om att ta hand om framtida kunder samt att ta reda på deras behov och vad de efterfrågar hos en leverantör.

Framgång ligger i att vårda dina kunder …som dina bästa vänner.

Bli den första att värdera denna post

  • Currently 0/5 Stars.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Lägg till kommentar


(Kommer visa din Gravatar ikon)  

[b][/b] - [i][/i] - [u][/u]- [quote][/quote]



Live överblick

september 23. 2017 04:09